Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Angelica & Johannes - 11 oktober 2010 21:14

Måndag IGEN...nu går tiden lite för fort måste jag allt säga. Helgen har varit helt fantastisk. Vi låste in oss och umgicks bara vi. Inga måsten och planer utan vi fick göra precis vad vi ville    Det blev god mat med vin, lång höstpromenad i Skatås, film och hemma spa. Perfekt helg! Tyvärr så kom måndagsångesten krypandes framåt söndagskvällen. Usch och fy vad det är segt i skolan nu. Alldeles för mycket tjötande och gnällande från allt och alla. Vecka 43 ska vi gå ut på 6 veckors praktik, vilket ska bli extremt skönt. Jag har fått en lite speciell praktikplats tillsammans med en annan i min klass, men det berättar jag mer om en annan gång. Kan säga så pass som att vi ska utföra ett projektarbete i en verksamhet. Spännande!


Bachatan idag fick jag än en gång åka på själv. Johannes kände sig yr med halsont. Så som den perfekta sambo som jag är (egen anmärkning) så köpte jag med varsin Dajmstrut hem, trots vardag. Är man sjuk så är man värd det, även sambon   


Ovido - Quiz & Flashcards