Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Drömmer om framtiden..

Av Angelica & Johannes - 12 april 2011 20:17

Nu börjar det dra ihop sig.. bara 58 dagar kvar till examensdags. Även lediga dagar är inräknade. Känns riktigt bra!


Vi har så smått börjat inleda projektarbetet. Pm är inlämnat, granskning ska ske imorgon och nästa vecka blir det förhoppningsvis godkänt så vi kan dra igång på riktigt.


Framtiden då... vad kommer det bli av fröken fräken? Kommer jag få den pedagogtjänst jag vill ha. Skulle gärna tacka ja till en fast pedagogtjänst redan imorgon  


Mmmmm många tankar om framtiden men jag tror jag håller dem för mig själv än så länge. Håll bara tummarna för mig att jag ska få den framtid jag vill ha.. 



 
 
Ingen bild

Stina

13 april 2011 09:41

Haha! Du är snabb att skriva med att även de lediga dagarna är inräknade.. ;)

Håller tummarna för att du får den framtiden du vill ha gumman! :)

 
Ingen bild

Maggan

16 april 2011 10:37

Inte långt kvar nu!!!
Håller tummarna :)

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica & Johannes - 11 juli 2011 08:52

Examensdagen kom och flög förbi riktigt fort. Det var en bra dag som startades med champagnefrukost tillsammans med nästan hela klassen. Dock inomhus då det regnade. Men det är min vanliga tur när det kommer till sånt, det öste nämligen ner på min st...

Av Angelica & Johannes - 7 juni 2011 17:11

Hoppsan..i gårdagens inlägg lovade jag att inte presentera mig som Angelica pedagogen... Hm.. det räknas inte om jag presenterade mig som Angelica, pedagog på I...?? Om det gör det så har jag brutit mitt löfte och ber innerligen om ursäkt för detta  ...

Av Angelica & Johannes - 6 juni 2011 11:42

Nu är det näääära... på torsdag är det dags. Det är nästan så att jag börjat räkna ner timmarna snart     Imorgon ska jag på skakiga men ändå starka ben bege mig till mitt första arbetspass som habiliterinsgpedagog!! I fredags åkte jag till Ingeb...

Av Angelica & Johannes - 17 maj 2011 22:05

Nu var examensarbetet inlämnat för en första granskning. Känns riktigt skönt att kunna släppa det en stund. Nästa vecka ska det vara granskat av klasskamrater och examinator. Hoppas på att de är lika skoltrötta som jag och inte orkar granska det orde...

Av Angelica & Johannes - 18 april 2011 08:08

08.05 i fredags morse fick jag samtalet jag hade hoppats på. I andra änden av luren satt en person som sa att de gillade mig och att de ville erbjuda mig tjänsten som habiliteringspedagog    Så i början av juni, m.a.o direkt efter examen ska jag bö...

Presentation


Välkomna till vår salsablogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards