Alla inlägg under juli 2010

Av Angelica & Johannes - 31 juli 2010 21:55

Nu  var det riktigt länge sen vi skrev något här. Salsan är slut och vi har tappat suget helt :(

I tisdags var vi visserligen på Tranquilo och skakade loss, vilket alla andra salsadansande göteborgare också ville göra. Så det blev inga utsvängda turer precis ;) Men roligt var det!


Så vad har då hänt sen sist. Inte mycket tror jag, jobb, jobb och lite mer jobb. Men idag var äntligen min sista dag och det firar vi med att åka till Malta imorgon. Ska vara där i 10 dagar, sol, bad, kalla Mojitos och förhoppningsvis bra salsaklubbar..sånt gillas!!


En bra sak som har hänt är att vi äntligen har bokat resa till La CUBA!! Åker den 15 december och är borta i två hela veckor. Först är vi i Havanna i 3 dagar för massor av salsa på rykande heta klubbar, sen åker vi till en ö och tar igen oss på ett lyxigt hotell.. sånt gillas ännu mer!! Äntligen får jag mitt Kuba   


Nu ska vi packa det sista inför morgondagen.


Tack o hej, leverpastej..


Presentation


Välkomna till vår salsablogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards