Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Helvetes jävla skit!!!

Av Angelica & Johannes - 15 december 2010 16:52

Ja då var vi hemma igen...    

Planen var ju att vi skulle vara i Havanna nu och förbereda oss för en natt ute på salsaklubbarna.


MEN!! Planet vi skulle åka med till Amsterdam var trasigt och de var tvugna att flyga hit reservdelar från Amsterdam, för vi svenskar har ju inga sånna bra saker. Så det vi fick veta då var att reservdelarna skulle komma klockan 15.00 Vi skulle egentligen ha åkt 10.35


Efter en stunds väntan fick vi veta att vi skulle gå till bagageutlämningen och hämta vårt bagage för att sen gå ut i incheckningshallen och boka om våra biljetter hos KLM som vi skulle flyga med. När jag tar min väska från bandet ser jag att den har spruckit..går därför iväg och pratar med hur många olika personer som helst om att jag ska få ut ersättning för den. Efter många om och men och extremt dåligt bemötande från personalen så fick jag en kille att skriva en massa papper till mig så jag kunde åka till en väskaffär och välja ut en ny.

Kan tillägga att kön till KLM var sjukt lång och det tog sjukt lång tid att komma framåt i kön.


Idag har jag iallafall kunnat träna på mit bemötande gentemot idiotiska människor. USCH! Jag tackade dock och berömde den sista trevliga killen för väldigt gott bemötande   Plus i kanten till honom.


Det hela slutade med att vi blev ombokade till flyget imorgon bitti 6.25 KLM pröjsar taxi från och till flygplatsen.

Men vad ska vi här hemma och göra? Här finns ingen mat och inget Havanna. Är så sjukt jävla irriterad. Nu får vi bara en kväll i Havanna, första natten kommer vi nämligen fram väldigt sent. Hoppas på riktigt bra kompensation från Apollo när vi kommer hem igen. En ny resa kanske   


Så nu sitter vi alltså här hemma igen... Nya tag inatt! En liten positiv sak är att vi ska flyga samma flyg som min klasskompis, hon ska till Paris med mellanlandning i Amsterdam. Haha det var menat detta   

 
 
Ingen bild

Maggan

15 december 2010 21:04

Oj vilken start på resan, kan ju bara bli bättre från nu! Ha det riktigt toppen!
God jul och vi ses 2011!
Kramar til er

 
Ingen bild

Apollo

16 december 2010 11:24

Hej Angelica,
Vi beklagar verkligen flygförseningen. Eftersom förseningen blev mer än 8 timmar kommer ni att få en dagsandel som kompensation per automatik. Kontakta gärna ditt försärkingsbolag för du kan få ytterligare kompensation där. Du får gärna höra av dig till oss efter resan så ordnar vi ett förseningsintyg. Hoppas ni får en fortsatt fin resa på underbara Kuba! Med vänlig hälsning Nina, Apollo-Sälj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica & Johannes - 11 juli 2011 08:52

Examensdagen kom och flög förbi riktigt fort. Det var en bra dag som startades med champagnefrukost tillsammans med nästan hela klassen. Dock inomhus då det regnade. Men det är min vanliga tur när det kommer till sånt, det öste nämligen ner på min st...

Av Angelica & Johannes - 7 juni 2011 17:11

Hoppsan..i gårdagens inlägg lovade jag att inte presentera mig som Angelica pedagogen... Hm.. det räknas inte om jag presenterade mig som Angelica, pedagog på I...?? Om det gör det så har jag brutit mitt löfte och ber innerligen om ursäkt för detta  ...

Av Angelica & Johannes - 6 juni 2011 11:42

Nu är det näääära... på torsdag är det dags. Det är nästan så att jag börjat räkna ner timmarna snart     Imorgon ska jag på skakiga men ändå starka ben bege mig till mitt första arbetspass som habiliterinsgpedagog!! I fredags åkte jag till Ingeb...

Av Angelica & Johannes - 17 maj 2011 22:05

Nu var examensarbetet inlämnat för en första granskning. Känns riktigt skönt att kunna släppa det en stund. Nästa vecka ska det vara granskat av klasskamrater och examinator. Hoppas på att de är lika skoltrötta som jag och inte orkar granska det orde...

Av Angelica & Johannes - 18 april 2011 08:08

08.05 i fredags morse fick jag samtalet jag hade hoppats på. I andra änden av luren satt en person som sa att de gillade mig och att de ville erbjuda mig tjänsten som habiliteringspedagog    Så i början av juni, m.a.o direkt efter examen ska jag bö...

Presentation


Välkomna till vår salsablogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards