Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Angelica & Johannes - 5 oktober 2010 20:03

Detta året har jag sett hur personer i min närhet mister allt. Hur den de älskade och längtade efter gick en annan väg. Ingen vet varför och ingen kommer någonsin få veta. Två små oskyldiga varelser som inte längre finns hos oss. Livet kan verkligen vända oss ryggen..

Jag tänker ofta på er och undrar hur ni gör för att klara vardagen och se framtiden. Mina tårar som rullar längst kinden känns meningslösa när jag tänker på den sorg och smärta ni tvingas leva med. Ni finns så ofta i mina tankar   


Det finns så mycket orättvisor runt oss. Var nöjd, stolt och glad över det du har hos dig nu och det du har framför dig. Släpp småbråk och tjaffs och gå vidare direkt. Älta inte det som har hänt utan se vad det är du egentligen har. Livet kan ändras så fruktansvärt fort. Fundera inte på när och om du skall göra något utan bara gör det. Nu, direkt!


Jag är oerhört tacksam och lycklig över mitt liv, min sambo, min familj och mina vänner. Ni förgyller min vardag och utan er skulle jag vara tom!




Ovido - Quiz & Flashcards