Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Angelica & Johannes - 6 juni 2011 11:42

Nu är det näääära... på torsdag är det dags. Det är nästan så att jag börjat räkna ner timmarna snart  


Imorgon ska jag på skakiga men ändå starka ben bege mig till mitt första arbetspass som habiliterinsgpedagog!! I fredags åkte jag till Ingebäck och spanade in stället. Tyvärr var där ingen där så jag kunde bara titta utifrån. Men jag tror det kommer bli riktigt bra. Huset är helt nybyggt och ser riktigt nice ut. När jag stod utanför huset ringde jag min pedagogkollega, hon lät väldigt trevlig och jag tror och hoppas att vi kommer få ett bra samarbete. Så imorgon är det alltså dags, för att sedan vara ledig till på måndag   


Nu är det dags att bege sig till Europamöbler och köpa en fåtölj...tror vi iaf.


Tjingeling från pedagogen...haha jag har svårt att sluta säga det, lovar att inte presentera mig som Angelica pedagogen imorgon   



Ovido - Quiz & Flashcards