Alla inlägg den 20 september 2010

Av Angelica & Johannes - 20 september 2010 20:15

Idag hoppade vi över bachatan, detta pga trötthet   
Johannes har varit uppe och jobbat hela natten och jag var också extremt trött. Jag tror att min trötthet berodde på att jag slet med tentan i helgen. När ska jag sluta sitta med den timmarna innan den ska vara inne?!? Denna gången var det riktigt illa tycker jag, aldrig mer så oförberedd!


Så istället för att svinga våra lurviga släpade vi oss till soffan och tittade på Robin Hood. Höstfilmmys med massa levande ljus är aldrig fel *me like it alot*


Kvällen avslutades med ett mycket trevligt sms från en mycket trevlig vän. Chokladprovning på Berzelii choklad nu på torsdag. Genast känns en tråkig vecka mycket rolig. Tack snälla du för att du bjuder med mig på sånna här lyxigheter mitt i veckan   


Det var det för idag!



Ovido - Quiz & Flashcards