Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Angelica & Johannes - 16 maj 2010 00:10

Veckan har gått ruskigt snabbt, varit på praktiken, jobbat på sommarjobbet och passat druttarna Henriksson.

Det var i torsdags som jag passade Tova och Alva. Syster och Robert var på bröllop så jag ställde gladeligen upp som barnvakt. Första gången som jag hade båda flickorna själv, Johannes brukar annars vara med som en stöttande hand. Kvällen flöt på bra, lite tricky när Tova skulle läggas och Alva bestämde sig för att vakna just då, men annars var det bara mys hela kvällen :) Alva börjar bli stora tjejen nu och "pratar" och skrattar för fulla muggar.


I natt kommer äntligen Johannes hem igen. Askmolnet håller sig borta så det ser ut som att han landar t.o.m 30 min före utsatt tid. Lika skönt som jag tycker det är att vara själv, lika skönt (ok, lite mer) tycker jag det är när han kommer hem igen.. Jag trivs som fisken i vattnet när jag får vara bara jag ibland, men en vecka är för lång tid, då saknas han massor.


Nu ska jag fördriva tiden lite, sen bär det av mot Landvetter   

Ovido - Quiz & Flashcards